مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-19ورزشي

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن روند خوب قبل از تعطیلات را حفظ کرد


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل آلومینیوم اراک به برتری دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برد یک بر صفر اصفهانی ها به پایان رسید.

بازی را بازیکنان ذوب آهن بهتر آغاز کردند تا پس از 15 دقیقه این سفیدپوشان میزبان باشند تا با شوتی از پشت محوطه جریمه از آلومینیوم اراک پیش بیفتند.

در ادامه نیمه نخست ذوبی ها چند موقعیت دیگر را روی دروازه سبزپوشان اراکی ایجاد کردند که با بی دقتی بازیکنان این تیم، توپی وارد دروزاه نشد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازیکنان آلومینیوم برای جبران نتیجه به روی دروازه ذوب آهن فشار آوردند اما اخراج هوشمند باعث شد تا از توان آن ها کاسته شود، بازیکنان ذوب آهن نیز از موقعیت های خود روی ضدحملات استفاده نکردند تا بازی با همان تک گل ذوب آهن که در نیمه اول به ثمر رسیده بود پایان یابد.

داور: سعادت وفاپیشه کمک داوران: فرهاد مروجی، سعید زیبا، محمد باقر پور کارت زرد: سید مهدی قریشی، محمدرضا سلیمانی از ذوب آهن امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم کارت قرمز: امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم اراک گل: صادق ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن روند خوب قبل از تعطیلات را حفظ کرد

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن روند خوب قبل از تعطیلات را حفظ کرد